desfăcînd un inel

pentru Mircea Ivnescu

Acest poem a fost scris de ALEX LEO ŞERBAN şi a fost publicat în volumul "Alte camere, alte glasuri de ieri"

îmi place cum nu se termină poemele lui
                  așa cum dantelăria unui grilaj
se pierde    violetă      peste stinsul penaj
al grădinii                 în centrul cuvîntului


fraza sa e o delicată concepție         bizantin
                concetto făcut din tăceri și enigme
și nuanțe contenind între părelnice paradigme
labirinturi                          lumini de mezanin


                        o prietenă mi-a vorbit zilele astea despre
pisici
despre zăpadă și surzenie și indiferență     am vorbit și de el
și mi-am zis                            ce frumos poem s-ar scrie
aici
între vorbele noastre desenînd o absență   desfăcînd un inel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu