„Nu-mi răspunzi la esemes...“

Acest articol a fost scris de ALEX LEO ŞERBAN şi a fost publicat în revista ELLE, octombrie 2004

Stefan Cosma (despre care am mai scris aici) a avut o superidee: sa-si stringa cele mai bune 10 SMS-uri intr-un top personal! Acuma, ce sa zic – sa ma oftic ca nu mi-a venit mie ideea?

Ca nu le-am colectionat, ca el (Stefan are un celular beton!)? Sa ma fac ca ploua? (azi ploua oricum!) Mai bine-un cintec vesel sa cintam: dupa „Dragostea din tei”, O-zonienii ameninta topurile internationale cu mai vechiul lor hit, „Despre tine”.

Si in asta, si in „Dragostea...”, si in „De ce pling chitarele” (trei titluri in „D”!) e vorba (si) de SMS-uri. Cred ca e-o SMcherieS acolo, ceva ocult de care nu m-am prins nici eu: cind am scris entuziast, inca de-acu’ un an, despre O-Zone, multi mi-au ris in nas. (Dar cine ride la urma...)

Iar cind am scris despre proiectele foto ale lui Cosma, am scris si despre textul lui Dragos Bucurenci, RealK – insemnarile unui fost distrus. Imi faC o DoSbita plaCR sa va informez k apaR kiar luna asta, publikt d Polirom;-) Dati SMS d confirmaR k v-a placut pls!


TOP 10 SMS

Nr. 1 From: Mihaela: ce zici, ploua azi ?

Nr. 2 To: The one: Impartim o Eugenie sub clar de luna plina ?

Nr. 3 From: The one: Luna plina ? Fenomen putin probabil in urmatoarele 2 sapt., ai tu alta informatie?

Nr. 4 From: Alina Model: Baia mi se pare pustie fara tine…

Nr. 5 From: Alex Vernerey (Paris): Je suis stoned dans le metro a Paris, c’est cool.

Nr. 6 To : The one: VENI! VIDI? VICI@

Nr. 7 From : The one: Stef, vreau ca lucrurile sa nu depaseasca nivelul asta. Stiu ca ma poti intelege. Eu sunt cea vinovata pentru ambiguitate.

Nr. 8 From: Sofia (Ibiza): G revé de toi. It was good. Mais maintenant c mon dernier text comme ca et toi aussi please. Dan lit mes mails et on a 1 tel. Pour 2… Moi aussi, j’aime la confusion but I don’t wanna hurt anyone. Let’s say we’re friends. Special friends. Ok ? See you soon. Very soon. We stay in touch. I already miss u.

Nr. 9 From: Monica Model: O sa intarzii 15 minute.scuze

Nr. 10 To: Sofia (Ibiza): Je suis party.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu